Ekonomen!

Lite deppig igår och lite nu idag. Så bestämde mig för att gå in på Nelly eftersom jag hade fri frakt. Köpte två fina plagg varav ena är min födelsedagsklänning. Jettefin. Hoppas allt passar för annars blir det bara att skicka tillbaka. Jag är ändå en riktigt ansvarig impulsshoppare. Jag hade Finland i åtanke och räknade hur mycket jag får spendera per dag tills jag får nästa lön. Hur grym som helst. Har ju lånat ut pengar kors & tvärs så jag har till och med plus sen, USA blir grymt då alltså.

Väntar på syster som slutar vid tre. Tills dess får jag kolla Cougar town tills 90210 börjar på Tv 4+. Imorrn är det jobb igen, om jag nu inte ska sjukskriva mig en dag till, hostar konstant.

Just det, måste städa rummet också. Det var ju inte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0