Igen

Sorry läsare! Haha. Nu är jag nästan tillbaka.

Har helt enkelt inte orkat med allt jobb. Inte för att arbetandet är över. Näe ni, lördag och söndag är det minsann party. In my head i alla fall eftersom jag jobbar. Vad är nytt då i mitt liv? Not much. Förutom att jag köpte boken "Elsas mode", för att sedan läsa ut den på sisådär 3 dagar. Hur grym som helst. Men kanske enbart för att Hugo är fett snygg i mitt huvud, mumma! Vart hittar man sånna? Ja just det, Stockholm fashion week typ...




Jag är rädd för vad som kan vara sant. Igen. För det är inte okej. Igen.


HURSOM HELST. LONDON SNART! Och då är jag på Chuck Bass jakt. Bor han där i krokarna eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0