Rövig hemfärd

Halllllåå. Rätt svettig efter dagens jobb och träning. Inte varmare please (bara när jag har semester och på lör-sön). För övrigt så är min rygg väldigt stel och obehaglig just nu. Jobbigt att stå upprätt, och mitt upprätt är ändå dålig-hållning-upprätt. Ganska så hukad jag går runt. Fint på jobbet imorrn i alla fall!

Tänkte berätta världens jobbigaste sak som hände idag. Jag tar direktbussen hem från Gullmars idag, och jag har redan krigat sista timmen på work och krigat mig till gullmars med hundra peoples i knät. Sitter på bussen och ba tänker "Jäävligt skönt att den här i alla fall går hela vägen hem". Aa fast sen sekunden innan jag ska resa mig för att gå av så tappar jag min mp3 och den försvinner/fastnar i sätet. Kan ju inte gå av utan den och hade ännu inte fått loss den när bussen börjar åka igen. HORA, skrek Mindy i huvudet. För stationen efter Tuvvis är megalångt bort så fick springa till bussen tillbaka. Och sade jag att jag svettades ihjäl och bara allmänt såg ut som en jävla röv just idag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0