Comeback

Jag har sån ångest för att sova och vakna upp. Vet inte varför, jag bara känner att nej jag vill fan inte gå och sova för då kommer jag vakna sen och då är det samma visa som kommer gälla på nästa natt igen. Hur störigt? Jag kanske håller på att bli galen. Skulle inte förvåna mig så konstig jag blivit på senaste. Shutter island nästa eller?

Målat om mina svarta naglar till rosa neon, för att kropp & själ ska dra sig ur den här cirkeln jag snurrat runt i hur mycket som helst och tagga med mig för att må bättre, för hur taggande är inte helt färgglada naglar? Jo, jag menar det. Bara skita i allt skit. Jag är på väg tillbaka nu, jag känner det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0