You are here

Mindy signar ut efter en grym träning med örnarna. Fa-an, fortfarande inte lagt mig i tid. 22:30 ska jag ha somnat. Det är en sak som är säker. Behöver ju ingen energi till träning imorrn i alla fall, det är lite grymt. HÖÖÖÖÖRS. En fet uppdatering är i sin ordning senare. Eller, ni missar inget. Tro mig.


Just nu känner jag lite mycket att jag älskar pengar, jag älskar helger, jag älskar lotions (köpte två idag), jag älskar älskade laget, jag älskar SM-helgen, jag älskar min kära man, jag älskar fina Lejla, jag älskar min underbara syster, jag älskar mina bästa kissar, jag älskar cola. Bland annat. Det är väl ändå kärlek som får en att kunna gå igenom varje dag? Mjoo.



Puss då.


Kommentarer
Postat av: Lejla

och jag ääääälskar dig fina fina fina fina fina!! <3

2010-05-27 @ 15:00:12
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0