London nån?

Hade uppvisning idaaaag. Fick gå upp runt fyra för att fixa mitt fagra jag eftersom jag jobbade 6-10 innan. Uppvisning är lika roligt som alltid och nu är jag heeelt död av trötthet. Tanken är att jag ska orka ta mig till mannen borta i fett-långt-bort. Hmm.. Kom på nu att mina två hetsveckor av massa jobb, plugg och träning är över! Jag överlevde. Nu har jag en djävulsvecka kvar i skolan sen är jag fri, ett litet tag i alla fall. Lite ångest inför morgondagens skoluppgift, vägrar faila när jag kommit såhär långt!!!
Känner lite såhär nu efter ett fullproppat schema.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men va.........

2011-12-12 @ 18:27:52
URL: http://nikkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0