När hände det?

Fyfan, har till och med glömt att jag varit i skolan idag! "Försov" mig till tio idag, gjorde inte så mycket för hann med det mesta som jag skulle innan skolan ändå. Ibland behöver man få sova längre och det gjorde jag med en timme. Efter skolan blev det hem för en sen och fett god lunch innan trippelträning! Det är helt sjukt att det här är DM-veckan, när fan hände det? Cyklade nyss klart till mina nysläppta serier. Jag dör för Chucks blickar, oavsett vad dom menar för nåt...

Ska fortsätta läsa om kultur och psykologi nu innan jag somnar. Imorrn är en skolfri dag men så himla mycket annat som ska hinnas med känns det som. Fast imorrn ska jag inte stressa i alla fall, jag hinner det jag hinner och så enkelt får det vara. Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0