Pretty little liars

Efter tentan i fredags träffade jag min man som är nere på sportlovet, wiho mysvecka. Somnade till Wedding crashers och upp tidigt som vanligt för lördagsjobb. Mådde illa hela dagen men blev bättre till slut. Slutade dagen och laddade med dusch, bad och en nap innan Melomys. Alla var jättedåliga så satte mig vid datorn med käraste istället. Däckade ganska så tidigt till alla möjliga saker på tv. Äntligen fått sova ut och är taggad till att köra VM-prac med både Fabest och Eagles. Måste börja ta upp cyklingen nu igen efter alla sjukdomar oxå.

Innan fredags har jag bara pluggat och varit i Svb. Börjat följa Pretty little liars också. Skum serie fast bra, älskar High school dramaserier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0