Biutiful

Nu blev det mycket att göra igen. Mycket att reparera, mycket att försöka plugga in (nej, det har jag inte hunnit med) och mycket att hinna träna! Imorrn är det dags för Stockholm Winter Games, samma visa på torsdag och det är väl i stora drag det. Igår såg jag på en fett inte-mig film på bio. Biutiful, en spansk estetisk film som bara var deppig och seg. Men samtidigt bra och fick en att tänka efter. Imorrn måste jag hinna gymma innan wg så det innebär upp tidigt! Ska försöka hinna plugga nu innan läggdags, eller snarare så måste jag nästan det. Men snäll jag är som uppdaterar va? Vill inte tänka på den kommande veckan alls, sjuuukt mycket skolgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0