Busy

Upptäckte till min glädje att plugg inte ens stod i kalendern igår. Alltså har jag inte missat något såå men jag ligger ju ändå efter. Är så sjukt trött och hängig att idag på gymmet körde jag inga övningar, inget kondisrelaterat utan bara benstyrka i hundra år. Sånt orkar man ju alltid med konstigt nog. Men känner bara allmänt att jag inte har ork till nåt längre. Kanske är det stressen av allt denna vecka har inneburit (insåg nu att den snart är slut) eller så är det för jag sover för lite för många nätter i rad eller så är det motivationen jag ska jobba på. Jag vet inte allt! Dags för dusch och sen skola, vidare till kulturhus för plugg och sedan träning med småtjejerna, jag ska försöka att inte bli galen på dom idag. Puss.

Fyfan vad jag saknar London. Jag måste typ bo där innan jag blir galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0