Dags att sluta låtsas

Jag tänker på något, och har tänkt på en tid nu, som gör mig ledsen i ögat. Hur människor helt plötsligt slutar bry sig. Dom förändras och är helt plötsligt inte den man älskade en gång i tiden. Vad får folk egentligen att sluta bry sig? Vad får folk att förändras så extremt att man inte skulle veta vad man ska prata om om man sågs imorrn? Eller ja, vad hände punkt. Jag har tänkt och tänkt och nu är jag säker.
Sanningen är att jag inte känner dig längre, så låt oss sluta låtsas. Du vet det lika mycket som jag att ditt nya jag valde att inte behandla mig såsom jag förtjänar, man kan inte bara ta utan att ge tillbaka något. Jag har från och med nu slutat låtsas att allt är som det ska. Jag älskar dig för den du brukade vara och det vi hade men ditt nya jag ger mig inte mycket att älska. Vi drar bara ut på något som redan har påbörjats - slutet på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0