Drop the world

Hemkommen från galan. Halvseg men ändå trevlig kväll. Jag & örnarna vann årets lag. Nu ligger jag redo för att sova. Upp tidigt imorrn som vanligt. Börjar bli lite trött på lördagsjobb faktiskt. Efter jobbet imorrn ska jag soola igen och jag tror minsann att jag kommer kunna slappna av då. Lär nog däcka så fort jag lägger ner huvudet.

Just nu lever jag livet som en GG-karaktär, inte lika glamoröst, men i psyket. Mig trampar man inte på längre. Ska inte avslöja för mycket förutom att om du har sårat mig på något sätt kan du lita på att du får tillbaka det tusen gånger om oavsett om det handlar om hur lång tid det kommer att ta för dig att nå självförstörelse eller hur lång tid det kommer att ta mig att göra det åt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0