Hatar

Jag orkar inte leeeeva. Landstinget har ändrat på regler så nuu måste jag betala för att gymma, som alla andra människor. Hatar landstinget. Hatar morgondagens tenta i förväg och därför hatar jag att fått plugga mest hela dagen men ändå inte lärt mig något! Hatar puckade, naiva människor. Hatar 12 oktober 2010. Hatar att mitt ben känns felplacerat och stelopererat. Hatar att jag förmodligen ändå måste jobba med skiten. Hatar ansvar. Hatar att det fortfarande, efter tre veckor, inte har blivit den 25:e än! Hatar till och med lilltjejen idag.

Dååå ska vi se om det finns nåt jag gillar just idag, just den här timmen... Eh... Typ.. Äsch, det var för svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0