Kasta iväg skiten

Alltså fan, igår pluggade jag sönder mig, till och med när jag var en sväng i Svartis. En lång sväng men ändå. Var sjuk från jobbet också men inte blev man friskare för det. Fortfarande förkyld i huvudet, alltså inte snorig, och min mage har betett sig som något annat nu ett tag. Sluta försöka vara något du inte är, magen, Mimi får ont! Trots magont och bläkänsla så klarade jag mig genom lite plugg, spamys och 4 timmars träning och AP idag. BOOM. Vem sade sjuk? Tiden räcker inte till!!! Fast skämt åsido vill jag ha min mage tillbaka...

Imorrn är det samma visa som ska sjungas i alla fall. Ska döda mig lite på gymmet, och plugga plugga plugga. Efter imorrn är min tanke att jag ska kunna chilla lite med pluggandet och gå igenom det allra viktigaste dom sista dagarna innan tentan. Sammanfattningar äger. Men det är en dag kvar och en hel kväll och natt innan dess! Wehey.
Fyfan vad jag älskar er, NU JÄVLAR ALLTSÅ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0