Kul va

min bästa vän är Lollo juuu
när jag borstar tänderna tänker jag på om jag är trött eller inte
när jag lagar mat innehåller det oftast potatis
jag är rädd för våldtäktsmän
den värsta känslan är att misslyckas
den bästa känslan är att vara på mattan med massa örnar eller i skärgården en fin sommardag
jag är sämst på att förlora
jag lyssnar på Håkan och massa mer
jag tycker om att vara i Svartis
kärlek är magiskt men tragiskt
i somras var jag arbetsmyra och megakär i örnarna
sist jag grät var första dagen på detta år
när jag vill tänka vill jag oftast också sluta
just nu tänker jag på att Ulf Lundell gör skitbra låtar
idag har jag bara ägnat mig åt att mysa med vänner och örnar
ikväll ska jag inte gör nåt, hade tänkt sova typ... nu?
imorgon kommer jag vara duktig får jag hoppas!
när jag vaknar på morgonen dubbelkollar jag att min beräkning på sovtimmar stämde från kvällen innan
om jag var ett djur skulle jag vilja vara Ceasar (fast den levande versionen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0