Myshelg

Fan vad skön helgen blev ändå. Deg, deg, haltande på jobbet, deg, Fabest, deg och sååå deg. Då menar jag inte pengar utan avslappning. Det var ju guld värt i alla fall. Har bara myst, vilat och sovit ut. Ganska välbehövligt måste jag säga, det enda som saknades var lite kramar. Hade tänkt dra på "tentafesten" i lördags men var död efter jobb och träning. Har till och med hunnit se klart säsong 4 av HIMYM. Awesome! Imorrn sätter mina vanliga serier igång i USA också, som jag längtat. Laddas ner dirr på tisdag!

Imorrn börjar B-kursen i skolan. Synd att man failade på den sista tentan i A-kursen så än kan man inte släppa den. Störigt, ska aldrig sega såhär mycket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0