Superman!

Vaaaarför sover man så gott med fräscha lakan? Bah. Ville aldrig gå upp men var tvungen att hinna med sjukgympan. Sen kom jag hem och cyklade och gjorde mer knäövningar. Så jag har tränat mest hela dagen, tog ju sin tid med ett knä som inte vill hänga med. Sämst!

Ska strax iväg på nån himla Idrottsgala (alá Haninge) där älskade laget är nominerat till Årets lag, om jag förstått det rätt. Fick bli systers stand-in. Så länge jag kommer hem lagom till läggdags, är ju faktiskt jobb imorrn. Grejen är den att jag skulle kunna jobba med typ 0 timmars sömn i bakfickan men jag hatar känslan av att ha sovit för lite. Jag klarade ju av att börja kl 6 på nyårsdagen och dygna fram tills jag började jobba förrförra året då Peter var här, så jag är väl mer eller mindre superman på den punkten men det är inte gärna jag byter om till den uniformen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0