Tvåtusentio frågor

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag failade på diverse saker.

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nä, skulle mobba dom...

Dog någon som stod dig nära? Ceasar, min fina & bästa kisse. Vila i frid.

Vilka länder besökte du? England, USA och Finland.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja, fler resor!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27/3. 16/5. 26/8. 9-12/7. 12/10.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010? Älskade laget.

Största misstaget? Att jag inte kunde leva upp till mina skills.

Bästa köpet? Sheperds, allt på resor och själva resorna.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat är nog en ganska bra gissning.

Gjorde någonting dig riktigt glad? DM, SM, EM och USA/London med mina chicas.

Ord från 2010… Kötta.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hela albumet 2 steg från paradise och Alors on danse samt We no speak americano.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare. Deppigt va?

Vad önskar du att du gjort mer? Lyckats.

Vad önskar du att du gjort mindre? Gjort mig själv besviken.

Hur tillbringade du julen? Hemma med mat och familia.

Största musikaliska upptäckten? För mig så var det The Script. Lite ny kärlek till Eminem och Snook-killarna.

Något du önskade dig och fick? Ett jobb!

Något du önskade dig men inte fick? Min VM-resa med fina örnarna.

Årets bästa film? Fyfan... Får väl säga många; The Town, Harry Potter och dödsrelikerna pt 1 (måste), Kick ass, Inception, Due date och Going the distance.

De bästa nya människorna du träffade? Hela cheersverige, nya örnar, nya klass- och jobbmänniskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0