Det var äckligt

Jaha, vad har hänt?
Torsdag: Tränade lite ben. Hade mysig kväll med fina Lejla, vi såg Sanctum.
Fredag: Vaknade upp långt från hemma. På väg hem fick jag mess om promenad. Lämnade min packning och gick ut i regnet. För att snabbt dra vidare till gymmet där jag fick köra i 45 min innan nästa date fast med samma person. Kom hem och dog. Åkte in mot stan för lite planer, dom dog ut så körde mys-och-sov-kväll hos mannen istället.
Idag var det dags för jobb. Sov inte jättelänge men är inte det lite omöjligt när man ska upp innan kl 6? Jag har gett upp det i alla fall. Idag var kollegor och kunder på bra humör, tror det är för att ljuset börjar återkomma. Nu sitter jag och segar mig, vet inte vad som komma skall senare ikväll efter Melomys med brudsen. Kanske inget, kanske allt egentligen.
Förresten. Senaste slutet i GG äcklade mig rent ut sagt. Helt fel kändes det. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0