What to do?

Tenta - check! Gym - check! Utgång - Check? Fan alltså. Karolina har ju sitt "stora" kalas idag på Debaser. Vill typ göra nånting och dra dit, sitta hos Anna innan och mysa. Men jag jobbar imorrn så det blir ju inte en galen efterfest-natt ala Ollan inte. Och då kanske det är "onödigt" om man inte kan all in'a? Fast det känns som att jag missar livet av att "behöva" sova och sitta hemma varje jävla helg för att man antingen har prov eller jobb. Men sen så tänker jag typ som att; tänk om jag skulle kunna somna tidigt så har jag missat en sån gång. Mamma hade gått på kalaset, mannen hade också gjort det. Fast mamma tyckte att man kunde gå hem tidigt och ändå hinna sova lite. So I guess I will listen to her, after all - she's the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0