Jag har inte tid

Jag har inte tid. Det är det som jag alltid säger till folk när dom undrar något. Och det sjuka är ju att det är sant. Jag har antingen tid tidigt på morgonen eller på natten. Ganska sjukt. Så behöver jag ens nämna att jag inte hunnit färga håret? Med camp och allt har jag verkligen inte tid. Men ikväll ska det ske för jag får ju inte ens tvätta håret förrän jag färgat det. Och ikväll tittar mannen förbi efter hundra timmars träning och hårfärgning och en litenliten halsfluss. Kommer vara fett på g.

Men nu ska jag bara poängtera också att jag tar mig alltid tid för det som betyder något för mig. Såsom vänner, örnar osv. Nämnde ju nämligen nyss hur mycket jag ogillar folk som aldrig gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0