Asså Nilda...

Hej, jag är extremt riktigt jävla myssugen. Ni tjejer som var i London vet vart jag står på behovskalan och jag dör, men ska inte ge efter med ni vet vem, blir nog bäst så för mig asså om man får tampas med er. Fast nu måste det inte riktigt vara det extrema av mys som finns, lite fungerar också. HUUUR SOM...

... Sitter och degar på msn och pratar om bakverk. Ganska skönt att göra ingenting för en gångs skull även om jag hade hoppats på horse show. Men vad gör man om en skiva råkar vara just idag och folk råkar gå på den eller om folk råkar toffla med respektive lovers? Japp, ingenting blir kvar till en som är under arton och inte har någon bestämd lover. Öhrm, det var inte meningen att det skulle låta så jävla patetiskt, poängen var faktiskt att jag skulle låta bättre än andra. Misslyckades rejält märker jag nu. Jaja, bang på ett långt inlägg om ingenting.

"Asså Nilda... När man gör vaniljsås... Ska man vispa för mycket eller för lite?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0