EL HEMMO I LA HANINGE

Javisst, här i Sverige var man saknad, känns sådär schyysst faktiskt. Som vanligt när man är borta ett längre tag känner man att det ska bli skönt att komma hem, sen är man hemma och undrar varför man tyckte så. Vill tillbaka redan nu. Vill tillbaka till Peter och hans gym, vill tillbaka till solen och värmen, vill tillbaka till mitt rumsdelande med Murkko och Ella, vill tillbaka till amerikaner, vill tillbaka till Mountaindew, vill tillbaka till Fruitopia, vill tillbaka till Cherry coke, vill tillbaka till poolen och vill tillbaka till Victoria's secret. Men annars så funkar ju hemma jättebra.

Resan har i stora drag varit klockren från början till slut. Det har varit stoj mestadels och Universal studios var helt klart en upplevelse, till och med våran mellanlandning i New York var soft, kul att se dess skyline live. Alla chillkvällar, cheerdagar och solmornar - perfekt. Orlando som Brandon, spelar iingen roll. Blev en dags shopping men fann inte så mycket som jag förväntade mig, blev mest spenderat på Victoria's secret. Fick ett önskemål om att visa allt jag har köpt också, visst kan jag göra det. Men först ska jag sova lite grann, är ju egentligen natt för mig nu.

Saknade dock Melissa, Mickan och Nilda på hemresan. Mina stabila pelare som alltid råkar ha samma åsikter som mig. Allt för mig så länge, hörs om några timmar, då får ni några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0