kul kul

Fan. Vad. Kul. Jag. Har. Nu. Jag, Cleo, Mickan och Melissa är allihopa fett med trötta så vi garvar sönder oss åt allt. "Nej jag sittej hemma och junkaj" samt Cleos engelska-arbete. HAHA! Klockrent. Clockclean, som hon säkert skulle sagt. Kalkon heter ju tydligen "calcon" också. Jisses. Var bara tvungen att ta en paus från mitt pluggande (ja, jag gjorde faktiskt det efter Sanningens ögonblick). Men kul har det varit sen Cleo dök upp.

Ps, okej, rött parti var bäst faktiskt men jag antog att Schyfferts parti skulle äga. Sorry mates, lyssna inte på mig. Nej nej, kommer vara extremt trött imorrn men det är okej faktiskt.

NU: Back to my posseee.
Appropå kul; ni får en kul bild från London (SAKNAR). Sekunden efter den dubbla lapdancen ramlar Annika och slår i ögat.
image228

Kommentarer
Postat av: annika

vi skulle ju inte prata om det där :P.. kan få meen för livet

2008-04-28 @ 16:45:26
URL: http://akiinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0