living the dreeeeam, woooho

Sho man. Livet är klockrent med vårvädret. Chillar ute i solen varje dag, har skitkul i skolan osv. Sjuuukt glad blir man. Och på fredag är det typ horse show också, fett mys. Eller, trevligt. Inte mys... Antar jag.

Alltså en skitrolig tanke som underhåller mina tankar sen engelska lektionen. Tänk dig en person utan armar, som ramlar! HAHA. Åh herregud. Huuur som haver, ni märker ju att jag är för viktig för blogg.se nu för tiden och det kan jag inte rå för. I'm busy... Living the dream, som Björn skulle ha sagt.

Nejmen skämt åsido, Cleo har inte Word på sin dator så jag kan inte göra något arbete. Blir väl läsa lite eller nåt istället. Cleo om du läser (skoja, vet att du gör det), så är du sämst och jag förlåter dig inte för det här.

Nej nu fick jag en k*k på msn och det betyder att man ska göra annat. TJING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0