London

ALLTSÅ jag är förmodligen grymmast i världen. Jag har gjort precis allt jag skulle göra. Till och med sovit, visste inte ens att jag kunde somna vid halv tolv. Såååå, in your face Ellinor, jag sov visst! Vaknade väl för inte så länge sen och knarkar Cola nu, för min egen skull. Ska bli skönt att sitta på nattbussen helt ensam och chilla med musik, anar en lugn buss också såhär på söndagnatten. 

Hur som haver så saknar jag Florida typ sorgligt mycket, skulle kunna grina pga saknaden. Men what to do? Senka bor ju tydligen i London också så kanske hookar med henne nån gång. Hejdå kära Klon, tack för allt gullet och simma lugnt med Ellinor. 

PUSS, blir förmodligen bloggning därifrån om jag pallaaar liksom. Gå in på typ londoncalling.blogg.se annars, det är typ den officiella bloggen för alla som är där. TJING, sakna mig inte för mycket.  
image199
(I'll be back on Friday)

Kommentarer
Postat av: klon

puss

2008-04-15 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0