occupied

Shit mannen vad splittrad man kan vara. Extremt jävla äckligt skönt att jag varit sysselsatt heela dagen i princip. Men sen så är det ju det här med nutid, just nu är jag ju inte direkt sysselsatt (därav bloggen). Är det inte det ena så är det det andra. Det ena har jag ny styrka på något sätt, känns chill, men återstår ju också att se. Det andra har jag valt att inte lägga ner så mycket tid på utan det värker bara på ett sätt, but that too shall pass.

Måste påpeka att jag tänkte vara sysselsatt nu men hittar inga papper som jag råkar behöva. Oops. Nej men skämt åsido ska jag nog kunna dra till med något. SÅ nu vet ni det. Tack då.

Ps, allting som känns spelar en stor jävla roll. Men det suger lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0