skämt och förföljning

Åh nej! Nu vet jag typ. Fan vad irriterande och dubbelmoraliskt. Så går det när folk pratar om mig när jag inte är med damn it. Fuuuck.

Ps, Ella jag skojade (att du aldrig lär dig, jag åker inte till folk helt från ingenstans utan att ens pratat något om den innan, suuuuck det här är snart inte ens kul längre). Samt att Cleo snarkar högt som fan.

Sen kan jag också tillägga att jag och Cleo blev förföljda i skogen hem till henne. En bil hade åkt efter och undrat om vi hade sällskap, nej svarade vi och dom meddelade (han som gjorde det var för övrigt Jocke) att det var två stycken som hade sprungit in i skogen i svängen en bit bakom oss när dom åkte förbi med bilen. Öhrm, läskigt? Imorse såg Cleo en som sprang in i skogen och stod bakom ett träd. Fuck you Vega.

Hur som helst, puss på Cleo, hon är allt bra hon.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det har aldrig varit kul för mig!! *gråter*

2008-04-19 @ 13:49:31
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0