tankar gånger tre

En tanke bara; hur fan kan somliga vara så extremt skanky? Fan vad jag vill spy på vissa.

En till tanke bara; jag brukar inte förlåta. Jag glömmer inte ens, jag har ett utrymme i mitt huvud där jag förvarar allas fel och brister och när något går snett så kan jag lätt ta valfri händelse ur det utrymmet och använda det precis hur jag vill. Och det med all rätt. Feels good to be in control, och jag undrar varför folk brukar vara rädda för mig? Tss. Något att tillägga är att lögner är onödigt eftersom sanningen alltid hittar mig.

Ännu en tanke; ibland borde man offra sig bara för att bevisa en poäng. Jag gjorde inte det och ångrar mig för att du är inte den enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0