viva la ensamhet?

Här sitter jag utan byxor. Ja, jag vet, jag är inte i Florida längre men nu är det så att jag inte hittar mina mjukisbyxor som inte är äckliga. Då finns det inget jag kan göra, faktiskt. Har råtråkigt och väntar på Ella och Cleo som bringar cola till min boning, smumsigt men dom skulle kunna rört på sig liite fortare, jag har hunnit slänga ut alla kläder ur väskorna så nu är jag ju till och med uppackad och klar, bara pga deras tröghet. Vet dom inte vem jag är ...

Annars har jag tänkt på alla som är tillsammans med någon. Det har inte varit min grej nånsin då jag tröttnar efter en sekund känns det som, hoppas på en som inte tröttar ut mig i framtiden annars ryker mina hemliga planer. Så då är frågan, hur kul har dom upptagna (syftar på annat än det fysiska) och när har man egentligen tid för kompisarna? För seriöst, alla börjar toffla nån gång. Tacksam för svar, typ. Vet inte hur jag hamnade i den frågan från början, eller hur jag hamnade i min åsikt heller, jag diggar ju sällskap egentligen.

AJA, sånt som tråkighet gör med en. Nu kom dom, puss.

Kommentarer
Postat av: matilda

Höhö jag kan svara dig miindy! ;D
Alltså, när jag och Adde var för mycket med varandra så typ, gjorde vi slut. Eller vi tröttnade i alla fall mycket på varandra och blev bara sura. Men nu är det typ tusen gånger bättre då vi båda är med sina kompisar också, man måste typ kombinera. Annars pallar man aldrig.

2008-04-04 @ 22:35:01
URL: http://outstanding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0