återseende av the Marc

Hej i natten. Nej, jag är givetvis inte i Nynäs just nu. Det är väl det enda stället jag faktiskt har bättre saker för mig än att blogga. Kom hem från Marc från drygt en timme sen. Det var mys och fan vad man saknat honom. Det är väl något med honom som liksom får en att tycka att han är bäst, men det är han ju egentligen, bättre kille får man då leta efter. (Ja Viktor, du är väl lika bra du, och min alldeles egna).

Glömde dock filmen jag hyrde. Knasigt, men det ordnar sig nog på söndag nån gång. No worries. Imorrn är det flytt för hela slanten så snart ska jag sova. Och annars i helgen bjöd Marc med oss tjejer till party ännu längre bort än Nynäs till och med, får se om jag är på humör för Värmdö. Skulle ju faktiskt ha Harry Potter marathon, Marc vet vad jag känner för honom så är nog lungt isf.

Jaja. Nu är jag glad efter en trevlig kväll och kan sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0