förkyldspringning

Nyss var jag hur som helst ute och sprang eftersom jag missade starten på springningen på träningarna. Det var ju inte så smart med tanke på kylan och min förkylning. Jag är jäämt tvungen att springa hemma för att se om "jag fortfarande har det i mig" tills man springer "på riktigt". Galet onödigt då det aldrig verkar vara ur mig, oavsett på hur länge jag ospringer. Har väl tur antar jag...

Och eftersom jag frysit i regnet idag också ska jag nu duscha varmt, göra en stor kopp te och kolla på One tree hill. Sånt man får göra helt enkelt när man inte är i Nynäs (fast varför ska jag vara där nu när inte ens guldet är där?). Men jag klagar inte, ensamhet fucking roxxx ibland.

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0