fullt upp

Idag har jag tråkat. Varit på träning, men den va kul. Åt lite efter och fixade med tvätt, samt musik till Kreta. Det hinner jag inte imorrn nämligen. Dock hann jag inte till min guldpojke i Nynäs. Blev så ledsen då, är väl fortfarande lite sur på att jag inte ligger och sover med han nu. "Men då kan man längta lite" som han så fint brukar trösta mig med. Dock så kommer jag ju längta hela Kretaresan så det är väl inte fullt så roligt. Kommer säkert kännas som längsta veckan nånsin bara för att jag kommer sakna honom. Även fast vädret är fint med mina fina bästa där borta så blir det nog så. Mot slutet i alla fall...

Imorrn ska jag dock träffa honom sista gången innan jag åker. Vilket han-inlägg det råkade bli. Inte min mening, förlåt. Ska oxå köpa present till honom eftersom jag kommer hem på hans födelsedag. Halvdan tajming, men det funkar. Vi ska på bio med om det blir rätt. Mys.

Pussar. Kreta Kreta Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0