hemma igen

Hej, orkar inte säga så mycket. Kreta var fint men man blev inte så brun som man hoppades på. Synd men det gör väl inget egentligen, skönt att vara borta ett tag. DOCK var det inte skönt att vara borta från min Viktor som jag tänkte på varje sekund och räknade ner tiden tills jag skulle få träffa honom igen. Nu är detta gjort och det var allt trevligt, har ju saknat honom såå. Han ska vara borta i helgen så vi får vara effektiva ikväll efter min träning. Någon film var det bestämt vi skulle se...

Innan jag glömmer; GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE LEJLA som fyllde 19 år igår. Ville att du skulle få en egen rad :)

Och grattis till min egna guldpojke som fyllde 19 år igår också.

Bloggen är ful och mongo just nu, fixar det sen, lovar. Ingen bryr sig men ber om ursäkt ändå haha. Nu är i alla fall jag hemma, så vi hörs väl när vi hörs. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0