Hjälmet

Long time no see. Nästan. Igår var jag hemma, hör och häpna. Efter träningen gick jag på promenad med min Murkko. Det var väldigt trevligt. Slutade med nya namn och häckhoppning av bästa sort. Sen gick jag in och åt köttbullar tills Cleo kom. Då var båda jättesega så det blev att vi gick och sov, utan att ställa klockan. Det är Cleos favoritsysselsättning. Cleo i Melissas rum och jag i mitt. Skönt att sova i min säng ensam för en gångs skull, måste varit veckor sen jag gjorde det...

Ikväll ska jag ut med Nadia, micket roligt. Vet inte om min Viktor följer med så annars blir det att jag inte träffar han idag heller. Konstigt det där, jag vill vara med honom hela tiden men fattar att det är bra att inte vara det också. Som han sa "Det är bra att man kan sakna lite också". Det gör jag oxå, helt stört. Hur som helst...

Nu ska jag säga dom orden jag jämt brukade säga på skoj förut; utgång ikväll.


Jag och Murkko innan USA-avfärd

Kommentarer
Postat av: Murrz

Haha, MaxiMUS är i bakgrunden! :D

2008-08-08 @ 18:31:45
Postat av: Mindy

haha japp, i diskhon som vanligt

2008-08-09 @ 16:08:46
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0