intervju

Hemma igen. Borde nog vara hemma mer, men det är inte lika spännande och roligt här som borta där med min Viktor. Igår frågade han mig "Har jag tagit dig ifrån din familj?". Söt är han ju. Igår var jag också hemma hos hans homie Jocke för första gången, det är han som bor i Nynäs egna Beverly Hills. Och fint var det ju, han hade 5 meter högt i tak (yes, jag frågade). Och ja, jag blev avis. I have a thing för höga tak. Ps, jag fick skjuts att hämta filmen igår så nu är den äntligen inlämnad.

Så nu när han jobbar och jag fick åka hem kollade jag mailen. Och finner ett svar på en av mina jobbansökningar, jag ska på intervju på måndag. Bara det känns vuxet så cred till moi. Brukar dock inte vara så bra på första intryck riktigt så ska anstränga mig väldigt. Vart är då jobbet nånstans? Jo, i självaste Nynäs. Som Melissa sa; ja, för där behöver du ju spendera mer tid.

Peace!
(Tatuering om 8, Kreta om 14)

Vart tog det fina vädret vägen?

Kommentarer
Postat av: Lejla

hehe nice. vad äre för jobb snutt?:D

2008-08-07 @ 17:03:27
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0