löjlighet

Hemma från bion med bästa Lejla. SATC är ju då lika bra andra gången om. Den här gången gick det att hålla tårarna inne i alla fall. Ska snart åka till Cleo. Jobbigt att aldrig vara hemma egentligen nu när jag tänker efter. Jaja, tänkte i alla fall ta med mig datorn så det känns mer som hemma.

Samtidigt är jag på sämst humör nu efter vissa händelser. Hur. Löjlig. Kan. Man. Egentligen. Bli? Väx upp, snälla du.

Jösses vad jag skulle kunna avreagera mig ännu mer. Cleo får bli min slagpåse för det, sorry dude. Pussar till er. Hörs sen ;D Passar på nu när jag inte gör Nynäs gator osäkra. Bara för att påpeka det så var alla ganska fulla när jag kom till det nyinflyttade hemmet i fredags. Jättekul att se men roligast var när Viktor av någon anledning hade jätteont i huvudet när han vaknade, låg och ajade sig hela morgonen. HA HA! (Puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0