nytt, kärlek, krig, tjejmilen

Så nu har jag gjort lite damagekontroll på bloggen när jag insåg... Vem fan bryr sig om det egentligen? Förutom jag dåra, går och har ångest över sånt trams föralltid. Så just därför är det nu fixat. Simpelt och så, det lär ju funka ett tag utan krångel.

För övrigt så är det helt stört att min guldpojke inte ens kan åka på kryssning med sin familj utan att jag ska sakna honom helt maxat. Kanske beror på att jag nyss var på Kreta, fast det tror jag inte. Tror inte att jag nånsin har velat vara med någon 24/7 förut. Är väl ganska så kär. Ojdå, ett erkännande?! Jävlar, jag som inte ens gillar sånt...

Hur som helst. Var det någon som missade Pearl Harbor igår? Cleo grinade typ 4 gånger och jag två. Bra film det där, visar lite hur orättvist livet är ibland. Jaja, RIP Danny kanske är passande. Han är ju så schnygg. (Ps. jobbade på Tjejmilen idag, det var råjobbigt men jag haffade tre st tröjor, boo-yah!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0