ont i kroppen

Min kropp gör fortfarande ont efter den jävla bodypumpen. Det var nog det värsta jag varit med om träningsmässigt. Vi ville ju jääättegärna träna armar, för det gör man verkligen inte när man går på cheerleading. Jisses.

Efter det åt jag och åkte till Nynäs, död som aldrig förr. Och igår, var jag i stan/Kungsan hela dagen. Kollade runt i affärer med Viktor och Olav, samt Melissa, Cleo och Daniel. Tills det var Panteoz på scen. Vid det laget var jag föör trött för att kolla med entusiasm. Åt kungshallens goda mat och väntade på tåget. Det gick konstigt nog inte något 22 tåg (wtf?). DÅ lekte vi vemärjagleken. Åkte hem till Nynäs tänkte jag säga, men dit åkte jag...
 
Cleo ligger och sover i mitt rum och jag funtar på vad som händer idag. Får se om Cleo vill följa med på ett step-pass. Annars spelar det ingen roll för mig haha. Min kropp gör tillräckligt ont, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lejla

:D Haha söto! jag vet jag meeed, tur tur att jag hade en sådan generös bror :D jag va berädd att göra vadsomhelst för o få pengar till dem! :D

2008-08-13 @ 18:39:02
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0