ERKÄNN!

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Nej.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Spelar ingen roll för jag är snyggast oavsett, HAHA! Skämt åsido så nej, det har jag inte gjort. Det är ingen tävling.

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Nej, jag har alldeles för starka åsikter angående sånt.

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Nej, skulle aldrig vara heller.

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
OM jag har! Dock när jag var yngre, nu är jag över sånt.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Nej, inte direkt så. Men visst har jag försökt få någon se lite sämre ut än vad den egentligen är.

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Nja, beror på hur man ser det... Kanske lite (dock bara en). Man kan inte tycka om alla heller såå.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Nej.

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Jag? Fuska i skolan? No way.

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Aldrig något jag tänkt på, det är inte direkt viktigt. Han är i alla fall finast för mig...

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Jag svarar ja. Inte för att Viktor nånsin skulle kunna gå upp så mycket. Men jag skulle hjälpa till att få honom att gå ner i vikt. För hälsans skull, absolut inte för utseendet, det är inte utseendet som får mig på fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0