halsisflussis

Kevin vann, då är jag nöjd. Men juryn... Dom borde hänga löst. Kevin är inte bättre än Bon Jovi och Alice är definitivt inte bättre än Kiss. Men men, dom får ju tycka som dom vill... När dom inte är jury i Idol.

Sen kollade jag och Melissa på Jakten på lycka (igen, för min del). Hon tyckte om den. Appropå ingenting har jag ju åkt på en släng halsfluss. Fan ta min hals skulle jag ju kunna säga, men inte den här gången. Hittills har jag kommit lindrigt undan och nu har jag börjat denna underbara Kåvepenin-kuren, som oturligt nog inte brukar funka med mig och min hals längre. Blir alltid så kallade återfall, så hoppas jag inte behöver ta till den starkare, senast spydde jag ju. Fuck. Halsen. Bort. Med. Halsmandlar?

Läggdags. Sova. Länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0