jobb och HP-besatthet

Idag åt jag lunch med FabSab, det var trevligt, som förr i tiden. Sen begav jag mig då till arbetsförmedlingen. Det vore ju mycket smartare om dom bara gav en ett jobb, men det är ju nästan som innan ändå. Förutom att jag nu får lära mig hur man får jobben och sånt. Blir väl bra eller något. Har i alla fall krigat med några ansökningar nu, men som vanligt hoppas jag inte på mycket. Jobb har dissat mig allt för många gånger...

Så nu till något kul men sorgligt på samma gång. Jag längtar ju stört jävla mycket till Harry Potter filmen! Dom släpper nya teasers hela tiden och jag blir galen. Hoppas inte filmen suger lika mycket som femman. För boken är för bra för att få en sämst film. Det vore ju då en skam. Typ ett jävla halvår kvar. ÄVEN fast filmen redan är färdig. Det är också en skam, lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0