knejevel

Jag som skulle sova tidigt idag. Är ungefär som att mitt undermedvetna vill trotsa min vilja och bara ger mig saker att göra såhär sent. Eller, dom är ju inga måsten. Fast nu har jag i alla fall gjort sånt jag velat göra jättelänge. Så något bra kom ju ur det.

Imorrn ska jag luncha med Sabrina och sen gå till Arbetsförmedlingen. Cred till mig! Gå upp tidigt och hela köret. Känns bra i själen i alla fall. Sen kommer älskling och hämtar mig i hans kalla bil.

Jag kan ju för övrigt meddela att jag joinat resten av knäligan i Eagles. Men det är ingenting som jag hoppas är kvar tills imorrn (hör du det, jävla... knäjävel!?). Vet inte vad grejen är för det är inte svullet, men aj vad ont det gör när jag har det rakt eller står på det. Så här hemma skuttar jag runt med ett krokigt ben. Men också därför förväntar jag mig en förbättring tills imorrn. Vore hygglo. Fast annars blir ju mamma glad som får lite sjukhusaction.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0