Mopsorden, väldigt Harry av dom

Trött är jag. Åkte till Nynäs igår i alla fall och kollade på Stjärnor på is (way to go Markus som äntligen kunde ta segern) och Britney: For the record, hon klargjorde inte så mycket kändes det som, synd. Och myste lite med min fina förstås. Gick upp kvart i nio idag (!!!!), vilket är tidigare än jag gick upp på lördagen. För vissa hade bestämt att vi ska vara på hundmässan klockan fucking tio. Helt absurt tyckte jag men valde att följa med ändå. Jag hade tittat färdigt på vovvisarna klockan tolv. Lite onödigt men inte gråta över spilld mjölk. En vacker dag ska i alla fall en svart mops bli min.

Nu ligger jag och väntar på John Blund, tänka sig att jag redan gör det. Banne mig något nytt. Men är heelt slut efter helgens händelser och ändå har det inte hänt något speciellt. Träningen tog alltså det sista ur mig. Peace.

ÅH SKRUTTISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0