previously on...

Heeeeej. Jag är nöjd med samtliga inköp igen, japp. Blev bio på kvällen med Melissa och Cleo. Vi såg Madagaskar 2, den var störtskön. Det är bra att höra det från mig, jag som är rolig och allt. Som grädde på moset träffade jag ju min fina Lejla där också, och hennes vän som jag kan namnet på. Så då chillade vi allihopa i loungen på bion, jättemys även den lilla tiden.

Annars, efter julaftonen var över, dvs klockan 22 (det gick bra med lussekatten och julmaten btw, woho!) så blev jag hämtad av min Viktor och jag hade packat min väska för att stanna där till 27:e, alltså idag. Just eftersom jag inte fått så mycket tid med honom. Så det fick jag nog, väldigt trevligt. En av dagarna spenderades förstås på enskilt håll inne i staden men vi sov ihop den natten, och det är det som räknas ibland. Men men, har fått nog av honom nu haha. Not.

Sitter just nu och beundrar mina inköp även fast Melissa och Cleo sitter nere i köket och väntar. Funderar på att ta massa konstiga bilder på dom, inköpen alltså. Vore kul. Så det gör jag imorrn. Men idag får ni en bild från julafton bara, känns så tomt på bilder just nu.

Kommentarer
Postat av: Melissa

besta pandalakan!

2008-12-28 @ 04:32:35
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0