sexxxy

Okej, den första bilden är på den senaste kärleken jag fick idag (tack igen mamma) och dom andra är dom jag pratade om förut niveeet. Pratar inte så jätteofta om skor liksom. Så det är väl mina älsklingar för tillfället. Ska börja använda dom mer helt enkelt. Jag ska förklara hur jag tänker och anledningen till att jag inte har höga skor på mig, även fast jag har några jättehöga här hemma. Om det ska vara klack på skon ska den vara hööög annars får det lika gärna vara tycker jag. Tycker inte om fjantklackar på 5 cm (dom andra är faktiskt 8 cm måste jag erkänna) . 10 cm och över gärna, det är skor det. Men, jag tycker att det är fint att vara lite kortare och liten. Inte jättekort kanske men runt 1,60. Jag är kanske 13 cm längre än det. Vilket betyder att jag blir typ 1,85 med 12 cm's. Vilket för mig känns osäkert och väldigt synligt haha. Tänk också att det blir 5 cm från 1,90. Känns stört för mig bara. Nästan uppe i pappas kaliber då ju. Och en annan tanke; om man ska va så jävla lång kan man väl få vara fett med snygg och smal så man bara kan agera modell? Men får sluta tänka på det om jag vill kunna ha snygga skor helt enkelt, då får man vara ett huvud över andra.


Schnyggt.

Kommentarer
Postat av: Lejla

det är såå fiiint & va lång! Älska klackar, & du va suuuper snygg i dina så inget o tveka över!

2008-12-28 @ 22:09:41
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0