sjuk jul

Hjälp. Igår spenderade jag dagen framför tv'n i sängen med en filt, ett täcke och en flaska vatten. Sov då och då för att sova bort den jobbiga illamående känslan. Sen vaknade jag idag, utan den känslan, vilket känns väldigt skönt. Dock så provade jag att äta en halv lussekatt nyss. Så jag väntar verkligen på vad som komma skall. Men så länge jag inte spyr och börjar må dåligt får det komma ut vart som helst. Då är det lugnt faktiskt.

Det roliga när man är sjuk och är framför tv'n så kan man se så dåliga filmer. Jag orkade nämligen inte ha datorn i knäet, jag var typ stört svag igår. Så jag såg bland annat en keff film på dagen med Sabrina Tonårshäxan i, det säger det mesta. Och sen den där andra med Rob Lowe, fast den var ju en klar förbättring jämfört med den andra.

Men ville bara önska alla mina nära och kära en god jul med mycket mat och klappar! Önskar att jag inte hade en mongomamma så att jag också fick julklappar...

Nu ska jag invänta konsekvenserna av min lilla lussekatt. Jag återkommer med mer info senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0