Sommarlängtan

Har precis kollat på några avsnitt 90210, nu är jag ikapp USA så får bli lite paus till nästa. Tjejserier är fan bland den bästa avkopplingen. Men inget slår ju Gossip girl faktiskt.

Längtar till sommaren också. Den är så mysig, även om det regnar. Det blir en helt annan stämning och känsla av lugn då. I alla fall för mig. Sen skadar det ju inte att man är gladare och piggare den tiden på året. Och brun, om man har tur. Och att man kan gå i shorts och tygskor. Och att man kan gå ut på kvällen utan mer än en tjocktröja. Och att man kan bada när som helst. Och att man kan grilla och chilla utomhus på någons tomt. Ja, listan blir längre och längre så jag sätter punkt. Dagens fundering blir alltså; borde man flytta till ett varmt-året-om-ställe? Skulle man vara lyckligare då? För det tror fan jag...

Nu: ombyte till träning sen centrum.


(Sommarbild ur grodperspektiv bjuder jag på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0