abo bre

Godmorgon, typ. Ska sova när som helst men har varit tvungen att vänta på Cleos buss för hon ville verkligen åka hem idag och inte sova borta, mongo. Vi har i alla fall chillat med Melissa och Ella här hos mig, jättekul för jag älskar att vara hemma -nawt. Sen fick vi för oss att vi skulle till Vegabaren (no shit?), the place to be at night. På lov i alla fall och det är därför man blir så jävla tjock jämt. Haha. Väl där så träffade jag på Halil och Sitte, fick skjuts hem av deras homie, vild färd minsann, polisen var efter oss. Samma sak hände ju mig förut också, känns som att gud inte vill att jag ska få skjuts hem. Senast var ju när Dennis skjutsade mig, även där åkte dom efter for no reason. Jag blev ju dock räddare nu när det var jordbrobarn med i leken, haha, vilka fördomar man har.

Nu gick Cleo, hon har varit helt hype hela kvällen vilket har uppskattats, har skrattat sönder mig. Vet ju att alla andra gjorde det också. Hade inget att göra i väntan på Cleos jävla Vegabuss så jag jiddrade med folk som förstår jidder, hoppas jag annars är det inte så kul, på fejjan. Spelade Jetman (<3) lite också men jag var bättre förr och jag kommer slå mitt rekord när helvetet blir till is, sugigt.

Lovet är typ över nu? Skittråkigt. Källarhäng har saknats mucho. I'm out.

Ps, det här måste ha varit det mest händelserika på lovet? Ganska illa, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0