Alla <3ns dag

Alla hjärtans dag idag om någon missat det. Bowlade idag och det gick bra, tre strikes bre! Kom dock trea, tur att man var på samma lag som Annika i alla fall. Viktor och Roy (kanske fler) hade köpt massa gott som i princip alla fick smaka på, söta pojkar det.

Sen har jag bara chillat typ. Ska väl snart iväg på bio med Ella och sen käka innan. Härligt härligt. Måste säga att jag inte skulle banga på något sorts nattsällskap i natt? Fick ju sällis av Cleo inatt, fast nu menar jag liite annat men jag älskar dig ändå Cleo gums. Måste dock nämna att vid sju blev jag väckt av Cleo som skriker; Men asså kan du bara komma!!! Så hade hon tydligen drömt något. Sen återigen vid åtta där hon i panik undrade vad klockan var. Helt mongo.

PUSS, have a nice valentines day.
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0